keskiviikko 3. joulukuuta 2014

Joulu tunnelmaa

1.12

Hauskaa maanantaita! Olenko se vain minä vai kulkeeko aika todella hitaasti? Koska en muista kunnolla tämän päivän tapahtumia, muistan kyllä että olin aivan hypessä ja minulla oli oma hauskaa että naurussa oli pitelemistä... Mitäköhän juttuja minulla sitten oli mielessä...

No sen verran muistan että naapurimme draama-paja lauloivat kaikille jonkin joululaulun, hienoa kaverit, hienoa...


2.12

Tiistai päivä, no minä viimeistelin korjaukset Mari Mörön uusille kotisivuille. Siinä meni aikansa muutamien kohdalla koska hienosäätöä piti tehdä mutta hei, nyt se näyttää hyvältä. Puolen päivän aikaa ohjaajani tulee minun luokseni ja kertoo minulle surullisen uutisen, Mari Mörö haluaa sivuistaan mobiili-version. *syvä hiljaisuus* Ohjaajani myös pahoitteli asiaa että tämmöinenkin pitäisi tehdä vaikka silloin kun tämä projekti alkoi niin asiasta ei edes puhuttu koska se ei ollut alkuperäisessä suunnitelmassa. No nyt meidän pitää keksiä muutama kikka jolla tämä olisi helpompaa tehdä kuin aloittaa kokonaan alusta muuttaen koodia radikaalisti. Kai me jotain keksimme...


3.12

Keskiviikko ja nyt minä sain aloittaa viikon kohokohtani, eli portfolioni tekemisessä. Teen sen käyttämällä tätä ihanaa bloggeria ja laitan sinne kaiken mitä olen ehtinyt täällä tehdä että jotain muita juttuja. Siinä minä sitten käytin aikaa sen rakentelussa, valitettavasti työni keskeytettiin sillä draama-paja kutsui meidät kaikki yhteen todella sekavaan nimi leikkiin ja ryhmähaliin. Loppuajan käytin juuri tämän tekstin kirjoittamisessa, jee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti