torstai 11. syyskuuta 2014

Päivät kuluvat

8.9

Maanantai, jos totta puhutaan en muista niin pitkälle... Ainakaan yksityiskohtia, luultavasti jatkoin nettisivujen rakentamista ja pikselien viilaamista.


9.9

Tiistai, pahus kun ei muista yksityiskohtia, luultavasti minä jatkoin edellisen päivän viilaamista. Sivusta tuli kyllä aika sen Photoshop mallin näköinen että ainakin minä olen tyytyväinen omaan käden jälkeeni.


10.9

Keskiviikko, tein sivuja aivan rauhallisesti ja tuli aika siirtää sekin sivu siihen erääseen palveluun ja viimeistellä se siellä mutta valitettavasti ongelmia tuli siinä vähän. Yksi laatikoistani johon on tarkoitus tulla tekstiä oli syystä tai toisesta liian ylhäällä ja siirsi taustan jossa se oli liian alas. No, yrittäessäni korjata sitä ongelma vain pahenee ja päätän poistaa sen kokonaan ja lisätä sen yksi elementti kerrallaan. Tämä ainakin toimi jonka jälkeen aloin siirtämään yhtä kuvaa siihen keskelle.

Iltapäivällä ohjaajani tulee kysymään olenko edistynyt nappien tekemisessä, olin unohtanut kyllä koko jutun mutta nyt tai ei koskaan voisin sen selvittää ja tehdä. Käytin koko loppupäivän asian googlettamisessa ja erilaisten vaihtoehtojen kokeilussa.

11.9

Torstai, jatkoin siitä mihin jäin kunnes minun piti mennä pieneen palaveriin jossa käytiin läpi miten toteuttaisimme minun äidinkielen juttuni kuntoon, se vei ainakin tunnin mutta ainakin asia saatiin käyntiin. Tänä päivänä saimme jopa uuden tulokkaan tänne pitämään meille seuraa. Käytin suurimman osan ajastani sen nappi-painikkeen selvittämiseen, onneksi ohjaajani löysi sivuston josta voisi olla apua...

Kokeilin erilaisia tapoja kunnes ohjaajani kertoi minulle että hänen pitää mennä yhteen palaveriin ja jos haluan voin lähteä jo klo 15.00 ja niin minä teinkin.

12.9

Perjantai, kirjoitin tätä blogia ja mietin pitäisikö minun kirjoittaa tätä ehkä myös keskiviikkona jotta en unohtaisi mitä tein maanantaina ja tiistaina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti